Facebook Ads: 6 errors habituals
La publicitat Online és la branca del màrqueting digital que busca arribar a una audiència indicada (Target) mitjançant l’ús de plataformes de pagament a Internet.
Entre aquestes plataformes destaquem Facebook Ads, una de les més populars i amb més potencial. Iniciar-se en aquest món no requereix de grans inversions, però si que et recomanem prendre nota dels següents tips. Avui et portem 6 errors habituals a evitar a Facebook Ads.
1. No definir data de finalització
Definir una data d’inici i finalització de la campanya és important. De manera predefinida, Facebook Ads finalitza les campanyes quan s’acaba el pressupost, però això no és el més ideal a l’hora d’analitzar els resultats. Establir una data de finalització et permetrà veure els resultats per dia.
A més, posar la data final t’evitarà que la campanya segueixi apareixent fora de dates. Per exemple: Si fas una campanya pel Black Friday, és recomanable posar la data final el propi divendres, ja que si no ho fas, la campanya seguirà en marxa quan hagi passat el dia dels descomptes.
2. Oblidar-se del píxel
Si enviem trànsit a la nostra web, hem de fer servir el píxel sempre. El píxel és una eina molt útil per veure les conversions que ha tingut la campanya al nostre negoci. Si disposes d’un e-commerce, posar el píxel és vital, ja que podràs veure si aquest anunci ha generat vendes o no.
3. No vincular el compte de Instagram
De manera automàtica Facebook Ads et recomanarà vincular-lo, però és important no oblidar-se de posar-ho. Tenir tant el compte de Facebook com de Instagram vinculats és clau per tal de que l’anunci es mostri a totes dues plataformes.
4. No definir bé la nostra audiència
La definició de l’audiència és un dels punts més interessants de Facebook Ads. Tenir la nostra audiència clara abans de començar la campanya és molt recomanable. La plataforma ens permet segmentar l’audiència pels següents paràmetres:
- Ubicació
- Edat
- Gènere
- Interessos, comportament i dades demogràfiques.
- Idioma
- Connexions
5. No fer seguiment
Analitzar els resultats al final de la campanya està molt bé, però et recomanem fer-ho com a mínim una vegada per setmana. Revisar els resultats amb regularitat et permetrà ajustar les campanyes que no funcionin o augmentar el pressupost de les que millor estan rendint.
6. No tenir paciència
Aprèn, millora, observa, investiga… Facebook Ads pot ser una eina molt rendible!
Vols invertir a Facebook Ads però no tens temps? Contracta un especialista aquí.